Aktuálně
27.05.2024 |
Výsledky přijímacího řízení do MŠ pro šk. r. 2024/2025 |
V rubrice Mateřská škola - Zápis do MŠ byly uveřejněny Výsledky přijímacího řízení do MŠ.
21.05.2024 |
Jarní číslo školního časopisu Letňáček 2024 |
Nové jarní číslo školního časopisu Letňáček právě vychází. O jeho vydání se zasloužili žáci z 8.A, kteří pracují pod vedením p. učitelky Mgr. Kateřiny Hajzerové. Jsou to Vanesa Vašinová, Tereza Krejčí, Tomáš Jakubec, Barbora Butulová, Tadeáš Zajac, Sára Červíková a Natálie Čuprová.
14.05.2024 |
Zážitkový pobyt čtvrťáků na Malina Ruprechtov |
Letošní školu v přírodě si užili žáci se svými třídními učitelkami v Ruprechtově na Malině. Fotografie dokládají, že se pobyt vydařil.
07.05.2024 |
Návštěva u hasičů |
V pátek 3.5. třída 5.A využila možnost seznámit se s činností Hasičského záchranného sboru JMK se sídlem ve Vyškově na Hraničkách. I když počasí nepřálo, prošli jsme s dětmi zázemí hasičů, včetně posilovny, kuchyňky, místnosti k odpočinku a další zařízení budovy i s tyčí, po níž bleskově sjíždějí do přízemí.
03.05.2024 |
Exkurze do JE Dukovany a přečerpávací elektrárny Dalešice pro žáky 8.- 9. ročníků |
Dne 25.4.2024 se uskutečnila exkurze žáků do JE Dukovany a přečerpávací vodní elektrárny Dalešice. První na řadě byla jaderná elektrárna Dukovany, která se svým výkonem přes 2000 MW zabezpečuje 20% z celkové výroby elektrické energie v ČR. V infocentru jsme zhlédli nejprve krátký dokument o výrobě elektřiny z jádra, poté absolvovali virtuální 3D prohlídku elektrárny a nakonec jsme si osahali řadu modelů a exponátů. Žáci si také mohli vyzkoušet vyrobit elektřinu pomocí vlastní síly.
25.04.2024 |
Přírodovědné stezky pro děti z okolních MŠ |
Letošní přírodovědné stezky provázelo chladné počasí. To však nebránilo dětem ze 7 mateřských škol si je užít. Celkem se na stanovištích s přírodovědnými úkoly vystřídalo v průběhu tří dnů kolem 230 dětí z okolních MŠ.
20.04.2024 |
Celoškolní projekt Den Země - barevné dobrodružství |
V pátek 19.4. se uskutečnil celoškolní projekt Den Země. Letošním tématem byly Barvy nejen v přírodě. Každý učitel (podle předmětu který vyučuje) měl svoji dílnu, ve které žáci téma zpracovali.